Merhaba sevgili anneler. 25 haftalık hamileyim. Bu zamana kadar defalarca kız denilen bebeğime bugün detaylı ultrasonda kesin erkek dendi. Bugün özel bı hastanede tekrar baktiracagim. Detaylı ultrason kesin midir devlet hastanesinde yaptırdım ultrason renkli değildi. Yanılma olasılığı var mı?