Rmysa23 göbek bağı düşene kadar yıkamadık canım zaten oda bir haftada düştü sonra annnem yanımdaydı iki kere yıkadık 1 haftada öyle geçti annem gitti ben hergün yıkadım evler sıcak zaten benimde martta doğmuştu ama ger gün yıkayıp masaj yapıyordum yağla mis gibi uyuyordu. Ve bir tavsiye bunuda havuzdan öğrendim bebeğin kafasından su dökerken ismini söyleyip dikkatini çekin ve su geliyor diyip dökün başından aşağıya ben hala öyle yıkıyorum ve hiç su yutmuyor bu nefesini tutmasını sağlıyor ( mert su geliyooorrr ) diyorum Bunu öğretirseniz çocuk refleks olarak tutuyor nefesini ve banyodan korkmuyor