-Esraa21 canım yeni dogum yapmıs bırı olarak söyluyorum ince ve kalın battanıye bol miktarda al cunkı gercekten cok cabuk kırlenıyor ve kurtarıcın oluyor bende 8 tane falan var ama yetmıyor 😄 hastane cıkısı 2 tane aldım içinden battanıye cıkıyor onlar cok kullanıslı olacak senin için , mendil al mutlaka bende 20 tane falan var ister istemez gunde 3,4 tane kırlenıyor bebegıne bakmakta zorlanırsın ilk etaplarda o yuzden alacağın zıbın tümden çıt çıtlı olursa cok pratık üstünü cıkartıp gıydırır bezını kolayca degısırsın bebegıne yelek al ben 5 tane almıstım hemencecık kırlenıyor ıllakı süt damlıyor ve sütün geldıgı yer sert oluyor bebege batıyor kıyafetıne gelmeden yelek pisleniyor cıkarması daha kolay oluyor , bebegının içine beyaz içliklerden al oda 4 tane var bende işimi görüyor ılk zamanlar bebegı cok sık banyo yaptıramayacagın için cok kucuk zıbınlardan fazla alma 5 tane işini görür zıbının üstüne ben gene lastıklık patıklı altlıklardan gıydırıyorum sıcak tutsun diye ilk ay için cok az al yenıdogana uygun geri kalanları bıraz buyuk al hemen buyuyorlar sapka almayı unutma önlük almayı unutma , hastane cıkıslarının içindeki eldivenleri pek kullanamıycaksın ben kullanamadım o yuzden corap al bebegıne ben ellerine corap gecırıyorum hem daha yumusak hem gecırmesı elıne daha kolay ve yuzunu cİzmiyor ,pişik kremi sdocrem en ıyısı aklıma gelen bu kadar 😊 bırde her banyo sonrası bebegını bebe yagıyla güzelce yagla kafasıda dahil bebeğinin kafasını banyo yaptıramadıgın zamandada yagla , kafasında konak olusmaz aklına takılan bırsey olursa sorabılırsınn