Mevaninannesi21 son 104 Allah’ın izniyle 🤗 kendimizi zorlamamak için her ay az az aldık çok şükür bitti sayılır benm kendime alacaklarım kaldı depend pijama takımı vs onları da ocakta alırım Allah izin verirse 😊 1 ay sonra da kıyafetleri falan yıkayıp ütülemeyi düşünüyorum fazla ağırlaşmadan 🤗