Ay bende açmak istiyorum bu postu😍 Son 108 bizim de simdi sizleri okuyunca sabırsız olduğumu anladim😜 Bizim cinsiyetimiz 12 haftada gözüktü ve biz hic tereddüt etmeden o zaman zibin falan aldik heyecandan kızımıza :) 16.hafta da netleşince dedik ki her ay bir kac eksik alalim bizi yormasın maddi acidan iyiki de oyle yapmisim bu ay eksik bitti elhamdülillah. Sadece geceliğim kaldı onuda simdi almayacağım ocak sonu kiloma göre bakip almayi düşünüyorum :)