Hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum kızlar şükür iyiyim birşey olmadı inanılmaz korkmuştum ama. Şimdide aşırı derecede mide yanması yaşıyorum gerçekten anne olmak o kadar kolay değilmişim bunu daha iyi anladım. Rabbim hepimizin yavrularını bağışlasın 🤲