zynb_ozkn zezeynep sadece yeni doğan molfix alabilirsin göbek oyuntusu var diğerlerinş slpey tercih edebilirsin
Kubraaa38 Ben prima kullanıyorum iznimizde kayınvalidemlerde prima numarası kalmayarak sleepy lanet bezini aldım yavrum izmirde o sıcakta popişi bir kez pişmezken 3 saatte yavrumun poposu kıpkırmızı oldu lastikleri bacağını kesmişti iğrenç bir bez
feyzos Molfix de kullanıyorum sleepy de o an hangisi uygun gelirse, ikisinden de memnunum Molfix daha yumuşak ama sleepyden kızım iki yaşında şuan 5 numara kullanıyoruz sleepynin külot bezi güzel oluyor
Nurrrrrrrrrr Kesinlikle sleepy. Molfixin hem kalıbı dar hem sızdırma yapabiliyor. Ben sleepyden çok memnunum nerdeyse prima kalitesinde ve primadan doğal.