Ebrumihrimah kizim olsa rokokoevine yaptiracaktim, butun isimli cok kaba geliyor ama isimsiz ya da sadece bas harfli falan istiyordum. Ama erkekler icin hic begenmiyorum bence kotu duruyor. Fiyat sormamistim yalniz 500₺ az degilmis. Ben erkek olunca jacadi’den klasik havlu takimini alicam sanirim. Bembeyaz zaten yandan kruvaze ust, alti ve pelus tavsani var o da 525₺’ydi galiba. Fotograf cekebilirsek cok sade ve tatli durur gibi geldi.