Mengihilal yeldalevent korkma emekliyorsa çok minik bebek değil demekki hareketli bebekler maalesef çok düşüyor Allah koruyor onları ama yinede yanında yatırma yada beşiğinin ön korumalığını tamamen çıkarıp yatağına yapıştır böylece uykuda düşme ihtimali kalmaz
Ipek0z yeldalevent çocuk düştüğünde özellikle kafasına darbe aldıysa en az altı saat uyutmamalısın aklında bulunsun. Uyanık kalması gerekiyor. Bir daha düşmez umarım geçmiş olsun 🙏
Gulsen4224 Menfis öyle deme cnm rabbimden gelen vardır bir hayır büyük konuşma beni de yanlış anlama🤦🏻♀️
Gulsen4224 yeldalevent kusmasına dikkat et İlk 3 saat uyutma benim oğlumda öyle geceleri düştü kafasının üstüne ahladı baya ama bişey olmadı sen panik yapma annesi kontrol altına al rabbim korusun 🤲🏻🤲🏻🙋🏻♀️
Gizocan yeldalevent aptal değilim 3-4 kere demek cok ucu açık birşey. Siz anne olarak yeterince tedbir alamamışsınız demektir. Yanınıza da yatrmak zaten çok büyül risk. Herkesim yatağı olmayabilir olucak diye bir şart yok. Ama bnm çevremde cocuğuna uyku alanı oluşturan çift kat döşek yapan birsürü insan var. Sağlıklı olanı bu çünkü. Benim aptal olduğuma kafa yorasaya kadar 4 defa neden düşürdüm diye kafa yorun. Allah korusun korkusunuda sonuçlarınıda o bebek ve siz çekiceksiniz çünkü.
Menfis Gizocan size “aptal” demek, bebeğin neden düştüğünü sorgulamaktan daha kolay çünkü. 3-4 defa yaa, şaka gibi. Birde tedbir alınmış hali.
arelaslan Gizocan dosekten kolay ne varki battaniyeyi katla yere koy al yatak oldu. Onlem alınmamış net
Brrn8890 yeldalevent bende yaşadım fışkırır gibi 3 4 kere kusma olursa getir demişti doktor aramıştım .takip edin gözlerde kayma kusma yada normalde uyudugundna fazla uyuyosa bı göstermekte fayda var
Gulsen4224 Menfis ben senin için dedim büyük konuşma başına gelir Allah korusun çok gördük öyle seni düşündüğümden yani hayırlısı buymuş
masalsmomm yeldalevent yeldalevent cok geçmiş olsun.kusma gözlerde kayma yoksa sıkıntı yoktur Allahın izniyle birde 5 saat uyutmayın uyanık kalsın.benim kızımda 9 aylıkken düşmüştü hastaneye götürdük kusma olmadıgı için hic kafadan şüphelenmediler kırık vs varsa diye röntgen cekildi çok şükür temizdi.tekrar geçmiş olsun
Menfis Gulsen4224 tabiki de her insanın başına gelebilir, ben neden düştüğünü eleştirmiyorum, 3-4 defa düşmesini eleştiriyorum, bunda da “hayr” aramak yerine, akıl fikir arıyorum.
Menfis yeldalevent her insanın başına gelirde, kusura bakmayında 3-4 defa gelemez, geliyorsada sıkıntı var demektir.
arelaslan yeldalevent başıma neden gelsin diyorsun . Ben kotu birsey demiyorum 4 5 kere düşen bebege nasil onlem almıyorsun koy yere battaniyeyi yatsın. Kotu birsey olmasindan iyidir. Ben dikkat ederim merak etme. Tedbir bizden takdir Allahtan
Durukusunannesi yeldalevent düştükten hemen sonra uyutmayın derler genelde bakışında algısında kafasında bişey yoksa bişey olmamıştır inşallah