Kizlar bebegim 3 4 ker3 aralıklarla yatakdan düştü bugün sabah yine düştü yanımda yatırdım zaman koruma olmasına rağmen baktigim da hiç biseyi yoktu kucağa alınca hemen sustu ağlamadı diyebilirim sadece korkmuştu başına gelen var mı bise olmusmudur doktora gitmelimiyim kusma vs . Olmadı bıngıldak baktigim da bi sıkıntı görünmüyor ama çok korkuyorum