yasemin333 betlkrkmaz genel anestezi yapıyorlar uyuyorsun 10-15 dakika sürüyor hiçbir şey hissetmiyorsun korkma ben de çok korkmuştum korkulacak bir şey yokmuş.Bebeği patolojiye göndersin doktorunuz mutlaka bir de eşin ve sen tıbbi genetik bölümüne gidin pıhtılaşma testi be genetik testi yaptırın
Mega123 betlkrkmaz Çok geçmiş olsun rabbim yardımcın olsun. Beni alttan uyuşturdular anestezi vermediler çok acı yaşadım kesinlikle anestezi isteyin. Rabbim bir daha yaşatmasın inşallah 🤲🏻
Arslnyldz betlkrkmaz hiç korkma iki kez oldum. Aç karnına git maksimum beş dk süren bir işlem hiçbirisi hissetmiyorsun benim ağrım da kanamam da hiç olmadı . Üzme kendini 🙏🏼
Toobah betlkrkmaz geçmiş olsun canım insanın içi dayanmıyor benim de bundan önceki gebeliğim aynı şekilde sonlandı korkma operasyona dair hiçbirley hissetmiyorsun sonrasında bşraz kanama oluyor ama aşırı değil adet kanaması gibi. Biraz kasık ağrısı oluyor ama o da dayanılmaz birşey değil birkaç gün dinlenirsin geçer. Allahım tez zamanda sağlıklı bir gebelik nasip etsin. Ben kürtaj dan sonra 2 ay düşünme demişti doktor düşünmedim. Sonrasında 2 daha geçti tekrar hamile kaldım canınız sıkılmasın dünyada yiyecek lokması yokmuş demek ki 😔😔
Selin59 Leselis hayır canım hiç belirti yoktu, kanama falan hiç olmadı normal kontrole gitmiştim ozaman öğrendim kalbi atmıyor dedi doktor
Leselis Selin59 yaa çok geçmiş olsun bende 8 haftalığım yarın ilk defa gidicem 😳 en güzelleri sizin olsun
Ebrumihrimah Ben de az önce eşime dedim bulantim yok tuvalete de çok çıkmıyorum bir sorun yoktur inşallah diye 8 haftalığım şuan da 10 gün sonra gidecem doktora inşallah sağlıklıdır Rabbim herkesin evladını sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏
Nuray23 Ebrumihrimah canim stres yapma mide bulantin gitti diye bebege bisey olmustur anlamina gelmez. Kafani rahat tut. Benim arkadasimin mide bulantisi vardi doktora gitti ama bebeginin kalbi durmus onunla baglanti kurma. Allaha emanet bebeklerimiz.
yasemin333 betlkrkmaz hepsi yapmıyor diye biliyorum önceden sorun bence yapmıyorlarsa mutlaka özele yaptırın lokal anesteziyle çok zor oluyormuş
betlkrkmaz yasemin333 özel hastene iyi değil ben oradaki doktor çok iyi dedi bebeğiniz meğerse benek ölmüş doktor fark etmedi hiç iyi değil buradaki özel hastene zaten 1 tane var
Gigy betlkrkmaz bayıltmaları gerek yani verirler diye düşünüyorum,lokal de hissedenler oluyor çünkü,şimdi baktım biraz doğum yapmamış kişilere ve sezeryan olmuş kişilere genel anestezi veriliyormuş ,doktorunuz detaylı anlatmaliydi aslında
yasemin333 betlkrkmaz devleti sormam lazım o zaman arkadaşım devlette olmuştu genel anestezi yapmamışlar canımdan can gitti çok zordu dedi
Mom433 betlkrkmaz 3.kez 8.hafta durdu mayısta kürtaj basit sadece kendi pskolojin kötü oluyor ama zamanla alisiosun canım uyudum uyandım bitti herşey ilk kurtajimda bende öle diodum kürtaj nedir nasıldır olunca artık kolay basit beni bağıntılar vakum yöntemi ile aldılar özele gdiorum çok kısa işlem ama bizim kalbimiz yaralı
betlkrkmaz Mom433 burada 1 tane özel hastane var ama doktorları iyi değil devlet hastanesinde genel anestezi yapmıyorlar mı ben istesem uyumak uyutmazlar mı
Mom433 betlkrkmaz kuzum devleti hic bilmiyorum sor sen bazıları beni ayıkken yaptılar kazıdılar içimi hep hissetim çok canım yandı dedi okumuştum nasıl öle yaparlar dedim annemlde eskiden öle yapmışlar ama ben 3 kere kürtaj oldum 3 ude hep bayıltilar nerde yasiosun
Mega123 betlkrkmaz Bende çok istedim ama vermediler genel anestezi o anı görmemen daha iyi inşallah genel anestezi yaparlar rabbim yardımcın olsun 🤲🏻
betlkrkmaz Mom433 benim ilk gebeliğim çok korkuyorum erzurumdayım ben Buhara hastanesi var ama doktorları iyi değil onlara gittim 2 hafta önce yaşıyor dediler ama ölmüştü o sıra fark etmediler bu yüzden güvenmiyorum inşallah devlette uyuturlar
Mom433 betlkrkmaz benimde hep.ole oluo kanamam oluyor bebek iyi çıkıyor ama diğer hafta gttgmde kalbi durmuş oluyor kan pıhtılaşmam varmış 1.gebelik sonrası ogrmedik eğitim araştırmaya gittim tıbbi genetik bölümüne randevy aldım 3 düşük yaptım dedim 1 der sen bakmiolr norml olması deyip postaliolr cnki hem genetik hem pihtlsmam testi yaptırdım genetiğinm temiz ama kanda 2 gen pihtili cıktı kan sulandırıcı iğne kullanılıyor göbekten kendin yapıosun yada bacak kol ama en rahat göbek oluo onada alıştım yapiodum cnki burda kayıp yaşayanlar kullandı kucağına aldı bir bana yaramadı 2.yide 9.haftada kalbi durdu iğne dozu az geldi dediler 3.de yükseğini kullandım ama oda 8 de durdu mayıs ayında şimdi yine istioz ama korkuom bu gittgm doktorda rahim filmi çekil dedi rahmimde yapisiklik olmuş kurtajdan doalyo üst üste olunca tabi bide rahmim T şeklinde imiş şekil bozukluğu cıktı belkide ondan kaybediorum ameliyat olucam bu ay duzeltilck snra gebelik düşünce yine iğne devam belki o zmn fayda eder sende yaptır 2.gebelik düşünmeden önce