Bende ilk oğlumda doğum anına kadar ne küçücük bir yalancı sancı hissettim nede birsey en son gün 39+4 te dedim herhalde çıkmayacak sezeryana alacak doktor beni 😃 cuma günü kontrolde bebeğin gelmeye niyeti yok pazartesiye kadar sancın başlamazsa doğuma alalım seni dedi cumartesi gece sancılarım başladı pazartesi sabahı oğlum doğdu allah yardımcınız olsun inşallah sağ salim kavuşursunuz 🤲🏻