Zeynepalya58 Surprisemom benimde 39+4 ama sen nişan var ne bişey bazen sancı giriyor ama sonra geçiyor bugün kontrolüm var açılmaya daha bakmadık bugün bakar büyük ihtimalle
Surprisemom Zeynepalya58 sizinde son 2 gün kırk hafta için bugün kontrolde belli olur herşey muhakkak haber verin 😊
Zeynepalya58 Surprisemom gittim bugün yine samcı yok açılma yok geri geldim eve pazartesi çağırdı cumartesi 40 haftayı dolduruyorum bekleyelim bi kaç gün daha dedi inşallah kendiliğinden gelir sancım 😔😔
Surprisemom Zeynepalya58 inşallah canım ya hepimiz son hafta sabırsız bi şekilde bekliyoruz bakalım benimde yarın kontrolüm bugün kasığıma baya kramp girdi bugün ama devamı olmadı
Zeynepalya58 Surprisemom keşke gelse devamı benimde öyle oluyor sonra geçiyor hayırlısı artık sağlıkla gelsinler inşallah