Surprisemom 39+0 Dayım 2. Doğum olucak cuma günü nişan geldi 1 cm açıklık var dedi dr kızlar dua edin nolur sancım gelsinde bir hayırlısıyla doğurayım 😊
Pinkyellow Surprisemom bende 39+0 ne güzel nisaniniz gelmiş bari bende oda yok rabbim tez vakitte hepimize sağlıkla dogurmayı nasip etsin inşallah 🤲🏻❤️😣
Boncuklu_23 Surprisemom 40+0 gelmiyor gelmiyor 🙄 yerleri rahat galiba en son kontrole gittiğimde açılma yoktu zaten nişan falan fa gelmedi sancı da yok. Doktor cumaya kadar bekleyelim dedi yine gelmezse suni verilecek sanırım 🥺😥
1Kubrakara Surprisemom bende 39+0 ne nişan var ne de su gelmesi tık yok. Sonumuz suni sancı olacak gibi
snm_ Surprisemom ay bende katılayım 😂😂😂 geçen hafta açıklık yoktu bu hafta kontrol etmedi. 39+0 açıklık muallakta bekliyorum 🤣
Surprisemom Hilalgc canım önce akıntının içinde kan geldi kırmızıydı rengi sonraki 2 günde koyu akıntı şeklinde devam etti
busravolkan Allah hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah. Bende 39+4’üm, bizde de geçen hafta 1 cm açıklık çıktı. Hala beklemedeyiz bakalım. 😂
Hilalgc Surprisemom anladım can.benimbugun kahverengi.sumuksu bişey vardı iç camasirimda ama nişan.midir acaba doktora gidicem 9-10 gibi
Surprisemom Pinkyellow inşallah canım nişan geldi ama bu seferde beklemek zorlaşıyor belirti olunca 😅
Surprisemom 1Kubrakara perşembe kontrole gidicem bende sizin ne zaman kontrolünüz sunisiz bi doğursaydık