civcivsmom Sedosss2 Hamile kalmadan önce unisex bir takım almıştım. Cinsiyeti öğrendikten sonrada herşeyini aldım
Hilalsny Sedosss2 18 de cinsiyet ogrendik o gun gittik 3 5 parca bisey aldik alt bide zibin falan sonra hic bisey almadk su an 21+4 😂 ben 30a kadar kiyafet almayi planliyorum sonra 30 gibi de cantaya baslarim diye dusunuyorum
aysenurksgl 29.haftadayım daha bende başlamadım alışverişe kış bebeği olacak nelerden kar tane almam gerekiyor hic bilmiyorum kafam çok karışık
elfaksyy Ben çok sabırsız in 10 haftalik hamileyim unisex şeyleri alıyorum yavastan atesolcer biberon emzik yavastan é bebekten tamamlıyorum hepsini birden almak zor olur çünkü ;) cinsiyetini öğrenince okadar çok şey var ki alınacak
Srhtzlyh Sedosss2 ben ayrıntılıdan sonra başladım. 29+5 olduk herşeyimiz tamam bundan sonrada yavaş yavaş yıkama ütüleme işlerine başlıycam sonrada çantamı hazırlarım😊