Dryalp şu an pandemi de olduğu için ve kış aylarında muhtemel yasaklar olabilir diye, hem de ileri ki aylarda daha az hareketli olacağımız için almak daha mantıklı geliyor bana. İnsanların düşüncesi alma bir şey olur üzülürsün mantığı ama Allah’tan başka da kimse bilmez içimizi ferah tutup alabilir diye düşünüyorum