C_yur gercekten mi.kac haftalık bebış? ben herseye hazırlıklıyım canım.. benim dedıgım gıbı 3gun sürdü normal adet oldum miktaını hatta fazla bile dedım ama süphelerim devam ettı 1tane yaptım test cıkmadı ama bu uyku hallerim gogus ucumum koyulasması ıkı gundur akıntım var ve tekrardan süphelenmemı sagladı.. Tekrar sormak istedıgım mesala Ekim ayı adetınızı. oldunuz 3gun normal adet gıbı oldunuz sonra testte negatif cıktı az zaman gectık ten sonrasında tekrar yapıncamı cıktı…öğrendiğinizde aradaki zaman nekadar dı …