Hamileyim-mutluyum Firem canım test yap 2 gün geçmiş çıkar bize de haber et ayy çok heyecanlı hadi bekliyoruz❤😂
Tugce25 C_yur merhaba normalde adetden sonra gogus koyulasma si normal acık olur demı benım 20 Eki. 3gun surdu adetim 23ekımde bıttı burada bel agrılarım su ıkı gundur akıntım var arada gogus sızım ve gogus ucum halen koyu rengde aksamları erkenden uykum geliyor gozlerımi kapanıyor resmen kafam cok karıştı bu üstune girme cok dusundurdu gecen hafta yaptım negatif dı sonradan cıkma ihtimali varmı yoksa bu ayki adet gunun mi beklısem🤔🤔
C_yur Tugce25 benim reglm normalde 7 gun surer hamile kaldığımı dusunmeye başlamıstım 4 gun surdu ustune görmüşüm biter bitmez test yaptım negatif cıktı regli bitiminden 1 hafta sonra erken gebelik testi aldım haklı oldugumu anlamış oldum hamıleymişim heveslendirmek istemem ama 1 hafta içinde tekrar test yapın sanki bana hamile olabilirsiniz gibi geldi😍😘
MinikRC C_yur normal adet gibi miydi ? Benim adet başlamadan 1 gün önce silik çizgi çıktı ertesi gün adet oldum afetime 1 gün kala…Başta azdı sonra normal kanama oldu suan yine çok az 3. Gün bugün
Yeppudaa C_yur ay gidip test alasim geldi simdi. Doktorada gittim ama. Tabi kan idrar vermedim direk adet gecikmesi icin hap verdi. Bende sizin gibi adet gordum 3 gun surdu az ama
C_yur MinikRC yani aslında normal adet gibiydi sadece ben hep 7 gun olurum tam emın deilim ama 3 yada 4 gun surdu ve ben şok oldum yani tahmın ediyordm ama vet dedim kesin hamileyim artık
Tugce25 C_yur gercekten mi.kac haftalık bebış? ben herseye hazırlıklıyım canım.. benim dedıgım gıbı 3gun sürdü normal adet oldum miktaını hatta fazla bile dedım ama süphelerim devam ettı 1tane yaptım test cıkmadı ama bu uyku hallerim gogus ucumum koyulasması ıkı gundur akıntım var ve tekrardan süphelenmemı sagladı.. Tekrar sormak istedıgım mesala Ekim ayı adetınızı. oldunuz 3gun normal adet gıbı oldunuz sonra testte negatif cıktı az zaman gectık ten sonrasında tekrar yapıncamı cıktı…öğrendiğinizde aradaki zaman nekadar dı …
Firem Kızlar Beta-hcf 427,63 reglim 2 gün geçti Allah ıma cok şükür kendimi olumsuza o kadar alştırdım ki inanamadım, Ezan vakti Rabbim tüm isteyenlere sağlıkla versin inşaallah🤲🏼😭
Mega123 Firem Rabbim sana bağışlasın inşallah hayırla sağlıkla kucağına al canım. Dualarını eksik etme ❤
C_yur MinikRC Yeppudaa kimseyi umutlandırmakta istemem ama ben böyle öğrendim yani sonra olmazsa uzulmeyın bende uzulurum cok 🙈 yani ben böyle anlamiştim inş sizinde istediğiniz gibi olur😍