Merhaba kızlar benimde aynı sorunum vardı o haftalarda. Islak mendili bile çıkaramıyodum paketinden o kadar güçsüzleşmişti elim. Doktoruma söyledim b12 eksikliği için bi hap verdi. 2 kere kullandım sadece baktım azalma var kullanmayı kestim. Şu an çok şükür hiç yok. O haftalarda normal olabilir. Ama doktorunuza danışın derim çünkü geçmediği taktirde fizik tedaviye kadar gidebiliyomuş durum. Şu an 38+1im öyle bi sıkıntım yok