Nihall23 busraburcak bugün gittim canım alttan muayene etti omu tetikledi acaba doğumu çarşambaya kadar gelmezse suni sanci vericekti
Nihall23 ElifNilMom benim suyum falan gelmedi canım onun için durabildigim kadar durucam ama bisey olur diyede korkuyorum
Sinemcetin20 Nihall23 gerçk sancida dakika kavramı yok 26gun once 3cu bebegm oldu 1gun boyunca agrım hiç kesilmedi tam tersi dha fazla olmya basladi
Dumannn ElifNilMom merak ettim suyunuz ya da nişan gelmiş miydi? Sadece sancı mı cektınız evde? Doğumum nasıl baslayacak acaba içim içimi kemiriyor😂😂😂
ElifNilMom Dumannn suyum da nişanım da geldi canım akşam 8-9 gibi nişan geldi gece 2 de su Ama kendiliğinden değil bunlar için ben baya bi çaba sarfettim o gün
Sinemarslannnn Sbldefne daha iyiyim ağrılarım geçti canım .. ya bendeymiş hep sorun kanda mikrop idrarda ciddi enfeksiyon vücutta sıvı kaybı bebek etkilenir erken doğum olur diye de ihtimal tabi ciğer geliştici iğneler ama çok şükür bebek çok iyi onda sorun yok
Sbldefne Sinemarslannnn çok şükür canım iyi olunda bebiş de sende 🤲 dikkat et bol bol sıvı tüket ve hep dinlen
Prensesimm77 Nihall23 bizde 38 hafta 2 günlüğüz yarım saat önceden beri kasığımdan giren bi ağrı var belime dogru vuruyo ağrısı ağrım olduğunda 1 2 dakika sonra geçıyo 10 dakikada 15 dakikada bir oluyo sanci mi anlam veremedim takipteyim şimdilik
ElifNilMom Prensesimm77 yürüyüş parkında metrelerce yürüdüm yaklaşık 2 saat kadar aralıksız eve gelince de mutfağımı ellerimle sildim