Nihall23 39+3 haftalık hamileyim birden belimde ve karnimda ağrı hissettim 6 7 dakkada bir oluyo çok kısa suruyo karnımın alt tarafına bıçak saplaniyo sanki nefes aldirmiyo geldiği zaman bu doğum başlangıcı olabilir mi?
nazeninhanim Nihall23 hadi şükür kavuşturana. Ben de ilk gebeliğim aynı haftadayız, tecrübesizim ama yüksel ihtimalle sancı olabilir
Sinemarslannnn Nihall23 32 deyim aynı şikayet var şu an hastanedeyim nst de ağrım cıktı lütfen ihmal etme burda da zaman kaybetme
Askim Nihall23 Benimde ilk dogumda, öyle baslamisti, sanci hic kesilmeden devam etti. Ama benim suyum gelmisti, bence doktoruna bir yaz. Bazen suyu dogumda da patlatiyorlar gelmiyor diye. Rahim agzi acilmismi o önemli.
busraburcak Nihall23 benimde gece böyle ağrı vurmuştu duşa girip sıcak su tutuyordum geçiyordu çıkınca tekrar başlıyordu ama o gece yattım uyudum ertesi gün akşam 5’de basketbol oynarken suyum geldi 😂 anlattığınız ağrı tam da benim yaşadığım Allahım sağ salim kavuştursun inşallah
Nihall23 Sinemarslannnn hastaneye gidiyim mi dersin canım doktorum suyun gelmeden evde cek sancini demişti gitmelimiyim şimdi sana ne dediler
Sinemarslannnn Nihall23 canım ben daha 32 deyim erken doğum riskini engellemek amaçları senin haftan iyi büyük bir ihtimal doğum başladı ama işte ön kontrol için rahat eder bebek hareketleri nasıl şu an
Sinemarslannnn Sbldefne aynen bende önlem amaçlı yattım şu an ciğer geliştirici iğne serum ağrı kesiciler falan
Tugbakmsl Benimde 39+3 bucak saplanıyor sanki ancak kasık bel ağrım öyle yok anlayamadım evde bekliyorum bende
Sbldefne Sinemarslannnn korkma canım allah büyük ben serum alıp çıkmıştım çok şükür şuan normaliz 37 deyiz
ElifNilMom Nihall23 canım bence 5 dk bire düşmesini bekle erkenden gidersen sana suni bağlayacaklar direk hiç gerek yok evde çekersen sancını açılman ilerler kendi sancınla doğumunu yaparsın Allah’ın izniyle bak benim gece 2 de suyum geldi sancılarım çok şiddetli bir şekilde başladı sabah 8 e kadar evde cektim sonra gittim ona rağmen direk suniyi verdiler bana keşke daha geç gitseymişim diyorum ama tabiki senin kararın canım nasıl rahat edeceksen o şekilde yap
busraburcak Nihall23 canım son kontrolün ne zamandı ben doğumdan önceki gün kontrole gitmiştim 3 cm açılmam vardı o yüzden rahattım bebeğimde gayet keyifle hareket ediyordu içim gönlüm rahattı ama şimdi o bebişin annesi sensin hareketleri düzenli ve hep olduğu gibi mi eğer öyleyse biraz daha bekleyip gidebilirsin son kontrolünde açılma yumuşama felan var mıydı
Nihall23 ElifNilMom benim suyum falan gelmedi canım onun için durabildigim kadar durucam ama bisey olur diyede korkuyorum
Dumannn ElifNilMom merak ettim suyunuz ya da nişan gelmiş miydi? Sadece sancı mı cektınız evde? Doğumum nasıl baslayacak acaba içim içimi kemiriyor😂😂😂
Sinemarslannnn Sbldefne ben de öyle hissediyorum şimdi nst sonucu cıktı ağrı yok bebek çok iyi ama çok korkutucu Allah kimseye yaşatmasın buna da şükürler olsun 😔
Nihall23 busraburcak bugün gittim canım alttan muayene etti omu tetikledi acaba doğumu çarşambaya kadar gelmezse suni sanci vericekti