Zumra45 Sevdiss_17 benım ılk gebelıgımde 37.haftada fogum yaptım ıkıncı ıse 41.haftada geldı yanı bellı olmuyo cnım 3 ye hamıöeyım bellı olmuyo her hamilelik dönemini Rabbım saglıkla kucagına almayı nasıp etsın
Didem13 Benimde 3. Geliyor az zamanımız kaldı 20 kasıma gün aldım doğum için. Hayırlısıyla sağlıkla alırım kucagıma bu covid döneminde cok zor 😔😔 Allah yardımcımız olsun hepimizin
Nezosikra Ipekto benimde 3 üncü kızım yolda canım Hayirlsii ile sag salim alalim inslalah kucaklarimiza ne kadarlik sizin prenses❤
Ipekto Alyahira Allah bağışlasın 💕 bende son bi kez erkek olsun diye denedim nasipte kız varmış sağlıklı olsun gerisi önemsiz ❣
Alyahira Ipekto Aynen öyle canim nasipte ne varsa o oluyor sağlıkla doğsun prenseslerimiz❤bende 2 kizim var 1 oglum var oğlum tek kalmasın belki buda erkek olur deyip 4.oldu nasipte kız varmış 😁🤭oğlum tahtını korudu kimseye vermedi 😂
Hacer04 Zumra45 benimde 3. Gebeliğim iki oğlum var bunuda daha öğrenmedim merak ediyorum 17+1 olduk kız istiyorum gerçi iki oğlumda da kız istemiştim ama nasip hayırlı evlat olsunlar yeter 😊😊
gupsemnur Zumra45 benimde iki kızım var 13 ve 10 yaşında şimdi üçüncü bebeğimi bekliyorum son 3 haftamız kaldı Allah’ımın izniyle bende çok heyecanlıyım üçüncü erkek iki kızdan sonra 🙏🙈💙
Fatmaada2015 Benmde bir kızım bir oğlum war oğlum çok kardeş istedi diye istedim 12 haftalığız daha belli değil şimdi doktordan çıktık ama göstermiyor bacakları hep kapalıydı haftaya artık hayırlısı ile gösterir anlayan warsa resim atalım baksın
Nezosikra Ipekto bende 37+5 günlüğüm canım doğuma hazır sayılırım sag salim alalim inslalah kucaklarimiza💕💕
Aydan99 Zumra45 canim sağlikla qucağina alasan canim bende 24+6 bende damar tutulmasi var acaba bebeğe ziyanmi var ? ben yediyimi yemek gidermi damar tutulmasi ne acaba ?
aybars19- Zumra45 canim benim ne güzel bir post olmus 2.yi bekleyen biri olarak takipteyim 2. Ama ilk gibi heyecanli herseyi cinsiyet basta olmak uzere Allahim hepimize sagliklica kucagimiza almayida nasip etsin insallah🤲