Zumra45 13 haftalık olduk 1 hafta sonra kontrolümuz var ıkı kızım var bakalım bu ne olacak tabi ılk basta saglık li olsunda🌹❣️😊
Mammimammi Zumra45 saglıklı bir şekilde kucagınıza alın inş bebeginizi. Bende 3.oğluma 29 haftalık hamileyim.
Nezosikra Zumra45 bende 3 üncü ye hamileyim canım 2 kızım var suan 3 üncü kızımı bekliyorum inslalah💕 rabbim hepimize sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin inslalah sizinde gönlünüze göre versin inslalah
Zumra45 Semaykuntt masallah cınsıyetı bellı mı pekı 3 kez anne olmakta daha degsık oluyo yaa Rabbım hayırlısyla kucağımıza almayı nasıp etsın ınsallahh canım
KkubraKkubra44 Bende 3.ye hamileyim. 😃 İki kızım var. Allahım nasip eder ise bi oglum olucak. Ve cok farklı bi his içindeyim… Kızdan sonra oglan temizlemek falan cok degişik geliyor. Bu arada 29+5 olduk.
Nezosikra Zumra45 Hayirlsii olsun canım rabbim gönlüne göre versin inslalah iki meyvesinden de tattirsin rabbim inslalah 💕💕
Sevdiss_17 Zumra45 tecrubeli anneler gormusken size sormak istoyorum benim 2. Gebeligim 14 gunumuz var kizim 38 hafta 3 gunluk d9gmustu 2. Demi bu haftalarda dogar yoksa gununu doldururmu sabirsizlaniyorum ve annem yanima gelicek ona gore bi kac gune gelicek karnim baya asagida
Zumra45 Sevdiss_17 benım ılk gebelıgımde 37.haftada fogum yaptım ıkıncı ıse 41.haftada geldı yanı bellı olmuyo cnım 3 ye hamıöeyım bellı olmuyo her hamilelik dönemini Rabbım saglıkla kucagına almayı nasıp etsın