Esraberber hayir bebegi riske atiyorsunuz sizin mide bulantiniz 3 ayin sonlarinda gecicek. O zamana kadar ilac kullanmiycakmisiniz? Bebegin gelisimi icin cok onemli birde folik asit bebegi dogum kusurlarina karsi koruyor . Bulantinizda olsa kuszanizda o ilaclari icmek zorundasiniz. Cunki anne olmak bunu gerektirir bebegin icin ne gerekiyorsa onu yapmak ve kendinden odun vermek. Suan onemli olan bebegin.