Canim folik asiti bi sekilde kullanmani tavsiye ederim bende herkes gibi. Benimde cok mide bulantim olurdu ama onu icerdim. Bebek icin cok onemli. Onu ic bi zaman sonra kusarsan yine kus. Kusucam diye icmemezlik yapma. Ve doktorun verdigi ilaclari vitaminleri de kullanmaya bak derim. Ben normal hayatimda asla hap icemezdim yutamiyodum yani. Simdi doktorun verdigi her ilaci vitamini yutuyorum bebegim icin. Sonra pisman olmak istemiyorum. Hayirlisi olsun insallah..