Damlaayz04 ipek-smr bende korkuyorum ama bisekilde çıkacak nasılsa olsa agrisada agrimasada ümidiyle ölmem dayanırım diyerekten 😂
Sevdaleo Damlaayz04 Yok suyum gelmedi tansiyon dan dolyi erken alacaklar bide Ben Amerikadayim burda ilk dogum norml i yaparlar tehlikeli durum olmadgi surece sezeryn olmaz malesf..
sedasuzan Damlaayz04 38+1 olduk ama daha gelmeye niyeti yok bizim oğlanın bizde artk sabırsız olduğumuz için daha da bekleriz herhalde😊
Nesse86 Damlaayz04 Benim bir korkum yok Allaha sükür ama mutluluk cok var tabikide.Birde hamileligim cok agir geciyor agrilarim cok fazla ondanda zaman cabuk gecsin istiorum