Sweetie Damlaayz04 bende diyordum 37 yi görsem de yeter diye şuan 38 oldum Cumartesi kavuşuyorum inşallah kızıma🙏🏻
Damlaayz04 Cheerfulmom ayyy bnde ne zaman gelcek heyecanı yaşıyorum Çarşamba randevum var bakalım doktor ne dicek🤭
Cheerfulmom Damlaayz04 Benim normal görünüyor şuanlık sancı,su nişan felan bekliycez 😄 Sezeryanın güzel yanı bu sanırım.
Damlaayz04 ipek-smr 😍😍😍 MasAllah ben normal olur diye düşünüyorum ama sezeryaninde planlı olmasını çok seviyorum ne zaman geleceği belli😂
Damlaayz04 Cheerfulmom kesinlikle biz şuan bebiş ne zaman isterse diye bekliyoruz🤭 Sezeryanlarin günü belli bence büyük rahatlik ama normal doğum sancısıni cok merak ediyorum insAllah kolayca doğurabilir🤭
Yasmin3565 Hiçç 37 oldum her an gelebilir demeyin ben dedim şuan 38+3 oldum sancı belirtisi bile yok 😃
Nesse86 Damlaayz04 Bende bir an önce 37 olsam diyorum az kldi gerci.Bende sabirsizlikla bekliyorum 😊 Bebegimi.
Nesse86 Damlaayz04 Benim bir korkum yok Allaha sükür ama mutluluk cok var tabikide.Birde hamileligim cok agir geciyor agrilarim cok fazla ondanda zaman cabuk gecsin istiorum
Damlaayz04 ipek-smr bende korkuyorum ama bisekilde çıkacak nasılsa olsa agrisada agrimasada ümidiyle ölmem dayanırım diyerekten 😂