Ezgshn 5+3 haftalık hamileyim sık idrara çıkıyorum bugün ikidir lavobadan çıkınca saniyelik adet ağrısı gibi ağrı olup kayboluyo bu normal mi sizce?
[silindi] Ezgshn bende sadece bana oluyo sanıyordum. 6+3 oldum hala devam ediyor. Tuvalete biraz geç çıkınca daha şiddetli ağrı oluyor
Nasippp Ezgshn canım idrar olabilir ama idrar yolu enfeksiyonu da sık sık tuvalete çıkarır o haftalarda benimde öyleydi normal sanıyordum ama meğer enfeksiyondan kaynaklı imiş gidip bi test yaptır bence
Zehraaa98 Ezgshn canım benım ya kıyamam yıneşükrey halıne ne sıkıntılar ceken var dua eet kalbını ferah tut Allah korur yavrularımızı ınsallah
Ezgshn Zehraaa98 Çok şükür 🤲🏻 Allah sağsalim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🥰 Çarşamba günü doktora gidicem inşallah kese bebek görünür
busbus35 Ezgshn ❤️😁eşim gecen gün ben orda yatcam vazgeçilmezim oldu bensiz oda bensiz yapamaz oldu dedim gidiyorum artık dedim adam kaldı öyle 😁🙏 🤰 😇 ilk hamileligim de de tuvalet kankiy di ❤️ araamiz iyi kendisi hınzır ya 😁 🙏 bikmiyor benden
BaharCos Ezgshn idrar yolu enfeksiyonu olma ihtimalini göz aradı etmeyin derim. Sağlık ocağında veya bir hastanede idrar tahlili gerekirse idrar kültürü aldırın.
Ezgshn BaharCos koku, yanma ve kaşıntı olması gerekmiyor mu enfeksiyon için? Hiçbiri yok ama korktum şu an 🙄
ummomerbera Ezgshn canım enfeksiyon olabilir bense hamileyken sürekli idrara çıkıyordum doktorjm idrar testi yapti ve enfeksiyon çıktı. Olabiliuor enfeksiyon
BaharCos @Ezgshn Ezgshn Siz bir tahlil yaptırın bazen semptom olmayabiliyor. Şüphe kalmasın. Bu benim fikrim tabii. Gebelikte ara ara yaptırmak lazım çünkü idrar yolu enfeksiyonu bebeği etkileyebilir Allah korusun.