Gamze-tapar 26 haftalık hamileydim bunları yaptığım da doktorum bebeğinde benim de çok sağlıklı olduğumuzu söyledi astımım var benim o yüzden sadece parolla geçmesini bekleyip riske atamazdım bunları yaptım hamdolsun hiçbir döküntü görmedim kullandığım ürünleri zaten normalde de tüketiyorum covid olmadan önce de tüketiyordum bebeğim için doktorum da sakınca görmedi