Gamze-tapar hayır yok çok şükür bebeğim de sağlıklı bende iyiyim şunu gördüm ki her hastalık gibi bunda da moral motivasyon çok önemli normal grip geçiriyormuşum gibi düşündüm kendime bakmayı hiç ihmal etmedim yemeden içmeden kesilmedim meyvemi bitkisel takviyelerimi temizliğimi aksatmadım çok ağrım olduğu günler oldu Ağrı’dan ağladığımı bilirim ama sabrettim kendimi bırakmadım hiç