Senabembeyazgk aysegulkaya doppler raporuna göre 37 haftaya göre 2.5 persantilin altında ölçüldü. Doktorun demesine göre %2.5 kalmış 😔 neden oldu hiç bilmiyoruz. Herşey normal gidiyordu 1-2 hafta içinde azalma oldu
Necvaayyldz Gizemky Amiin canım benim çok teşekkür ederim darısı başına sağsalim yavrularımızı kucağımıza alalım ☺️
Necvaayyldz PapatyaaKokulumm çok teşekkür ederim canım öyle yapıyorum ama şuan bekliyoruz baya bi heyecan var korku var inan ki sağsalim yavruma kavuşim de ☺️