Sedef444 Bizim 10 günümüz kaldı ama bebeğimin kilosundan dolayı cuma günü sezaryen olma durumum var 🥰 sizin kaç gününüz kaldı? Heyecan var mı 🥰🥰
ecembugra53 Sedef444 Perşembe son yarın kontrolüm var bakalım ne olucsk 😊 inş doğururum da geri gelmem dua edin kızlar 🥰🤲🏻🙂
Sedef444 Zeyyno_ özelde olacak en son 3600 gramdı cuma günü doktorum aç gel 4 kiloyu geçmişse sezaryan yapacam dedi