Hanımlar detaylı ultrasonda çift taraflı çentik çıkmıştı bebeğinde ve 32. Haftaya kadar ecopirin kan sulandırıcı kullandık ve hiç gerilik yaşamadık. İlacı 34. Haftada bıraktık ve 1 hafta karın bölgesi geriydi. Bu hafta tekrar tedbiren doktorum kontrole çağırdı ve bebeğim sadece 60 gram almış. Yani neredeyse hiç beslememiş. Bugün iki doz ciğer geliştirici olduk, yarın da iki doz daha yapılacak. Bebeğim 2260 gram. 36 veya 37 de sezeryanla alınacak. Böyle olup küveze girmeyen var mı?