Nklcilis11 5889BAK bende de aşırı kasık ağrısı ve ilk kez göğüs uçlarım ağrıyor. Doktorun dediği günler oldu . 11. Gün idrar testi negatifti bir daha yapmaya korkuyorum. Bugünde hafif adet olcak gibi sancım var
5889BAK Nklcilis11 aynı şeyler bende de var korkuyorum yapmaya test insan test yapıp umudunu kaybetmek istemiyor
Nklcilis11 Aynen canım bende öyleyim. Her yaptığımda sonucu daha da yıpratıyor benii. Bu iğnenin etkisiyle pozitif çıkıyormuş diye yapıp en azından onu görmek istedim o bile negatif çıktı rabbim sabrını versin bizlere
5889BAK Nklcilis11 aminnnn inşallahhh canım ben yarın sabah test yapacağım ama çıkar diye düşünüyorum