5889BAK Selam arkadaşlar çatlatma iğnesi sonrası kaçıncı günde test yapılmalı 9.Günde veya sonrasında öğrenen var mı
Betulmtn 5889BAK 14.gun yapılmasını tavsiye ediyorlar. En erken 12 olması lazımmış. Öncesi ilacın etkisi ile yanıltıcı pozitif çıkıyormuş cunku
Betulmtn 5889BAK gerçi benim 14 de de çıkmadı. Kesin yok dedim. Baktım adet olmuyorum 20.gun tekrar yaptım çıktı
Betulmtn Nklcilis11 evet 12.ve 14.gunde erken gebelik testi ile negatif çıkmıştı. 20.gun pozitif cikti
5889BAK Nklcilis11 13. Günündeyim bugün iğne vurulalı 11. Gün testim negatif daha da yapmaya korkuyorum kasık ağrım var
Fatmatt 5889BAK 13, 14 tekrar dene derim benşmde 11 gün negatifti Ama 13, 14 pozitif çıktı. Bakalım kanda ne çıkacak
Nklcilis11 5889BAK bende de aşırı kasık ağrısı ve ilk kez göğüs uçlarım ağrıyor. Doktorun dediği günler oldu . 11. Gün idrar testi negatifti bir daha yapmaya korkuyorum. Bugünde hafif adet olcak gibi sancım var
5889BAK Fatmatt ya kusura bakmazsanız son beraberlikten kaç gün geçmişti test yaptığınızda bana doktor iğne vurduktan 24 saat sonra iki gün ilişki önerdi
Fatmatt 5889BAK canım iğne vurulduktan sonra 4 gün peş peşe oldu ondan sonra bir gün oldu birgğn olmadı, idrar testinde çift çizgi görünce bıraktık. Pazartesi kan vereceğim. Birde bu eşinin değerlerine bağlı eğer düşükse her gün önermiyolar