kader_ozol Güzel Anneler 🌸 hamileliğiniz nasıl gidiyor bakalım, kaç haftalıksınız🤗 benim hamileliğim Güzel gidiyor ☺️ 18+3 günlük🦋
Mutlulugumm123 kader_ozol 18+1den selamlar 😇 şuan çok şükür güzel gidiyor. Sadece biraz iştahsızlık var o kadar 🙏🙏
Hacer04 kader_ozol 17+0 biraz daha iyim ama su içemiyorum kendimi zorluyorum içmek için biraz iştahsızlık var halsizlik onun dışında iyim bakınca varmış birseyler😂😂 🙈🙈🙈
kader_ozol Mutlulugumm123 iştahsızlık var mı canım hala benim 13-14. Haftaya kadar cok vardı biraz daha geçtik oraları şükür . Suan da iştahim iyi gibi halsizlik cok bu sefer de 🤦🏼♀️
Mutlulugumm123 kader_ozol o durum bende de hergun değişiyor. Mesela birgun cok enerjik olup evimin islerini halledebiliyorum diger gunde amaçsızca yatasım geliyor 🤷♀️😂
kader_ozol Sevcaninan ayy o haftalar yok mu gerçekten cok zor zamanlar geçmek bilmiyor o bulantılar, istifra etmeler sabret canım daha sonra geçiyor onlar 😊 kalıcı değil Allahtan
kader_ozol Handankurt tekmeler dışardan fark edilmiyor ama içerde dönüyor yer degiştiriyor pıt vurup elini geri cekiyor cok farklı birsey yaa 🤗🤗❤️
Nileliz 14+6 merhaba 🧚 hersey yolunda ara ara hareketlerini bile hissediyorum özellikle ayakta çok fazla kalınca resmen annesini uyarıyor otur diyerek 😁 kızimiz hareketli
kader_ozol Nileliz benim o haftalar hareket yoktu hiç yeni yeni hissediyorum daha bende 😌🙈 hersey yolundaysa sorun yok canım 😘
Mlk84 15+4 den selamlar kızımla gayet iyi devam ediyoruz 🧿 bu hafta kontrol var bakalım cinsiyet değişmediyse tabi ☺️
Oznuryener19 kader_ozol 15+4 deyiz prilam içmediğim de berbat bi gün geçiriyorum ama içince bulantım olmuyor sadece sabhları su içince bulantı yaşıyorum birde koku hassasiyetim çok yüksek benim :( 13. Haftadan beri geçmeyen bi kasık agrım vardı oda çok şükür azaldı geçiyor sanırım 🤲 doktorum cinsiyete hep kız diyor inşallah kızım olur çok istiyorum 🌸
kader_ozol Oznuryener19 benimde öyleydi o koku hassasiyeti mide bulantısı yok mu 🤦🏼♀️ Hoş bi durum değil ama bebişler için herseye değer ☺️😌❤️ Hayırlısı olsun inşallah canım bende kiz istemiştim hep çok sükür kız dediler 😊