melek87 Handeberkay evet canim 2 aylık raporun bittiğinde 1 hafta sonra ptt den alabilirsin dediler bana
Yenicicianne NurayetinYaln benım muhasebecim biraz geç başvurmuş haberım yoktu dogum yaptım birbucuk ay sonra basvurdu on gün içindede hepsi yatmıştı ondan toplu aldım
aysgl24c srpkse ona ben gereken cwabi vermiştim😂😂 ben 7 aylık hamileyim gece uykusu denen biseyim yok sabah o kadar yol geliyorum birde insanların kahrini cekiyrm ama parayı o alicakmis ohh ne güzel dünya😠😳
Ozak Handeberkay nisan ayıysa geç kalmış sayılmazsın ara konuş işyerini canım aylık onaylayabilir mısınız ihtiyacım var de onlar bilgi verir sana 😊
Melmus srpkse evet devletin biz çalışan annelere sağladığı hiç bir destek yok. Ne alıyorsak hepsi alın terimizdir. Rabbim kimseyi muhtaç etmesin.
yagmurpelit srpkse dikkat etmeye calisiyorum canim 28 haftalk olduk 1 haftadir bi degisiklik var ama anlamadim bebek cok daha az hareketli ve alt tarafmda hissediyorum nedense
Aliasaff srpkse ben çalışmıyorum ama canm alabiliceğimi muhtarlıktan mı kaymakamlıktan mı yapılacak bebeğe kimlik çıkartırken eşim alabilir mi acaba
Btlnly Yenicicianne canım bu parayı almak için ekstra bir başvuru fln yaptın mı SGK ya dilekçe fln gibi
Yenicicianne Btlnly yok canım ben yapmadım muhasebeci yapıyo onu ona sadece raporumu verdim ben ve sgk ya basvurmasını söyledim