Yenicicianne srpkse hadi ya hiç araştırmadım bende tam bilmiyorumki ama bi tanıdıgımada bu civarlarda yatmıştı
srpkse Aliasaff canım doktordan aldigin raporu iş yerinin muhasebesine ver onlar sisteme işliyor zaten sonra sosyal sigortalar kurumundan alıyorsun sanırım ziraat bankası hesabına yatırılıyor
Yenicicianne bebisiminannesi iş yerinden muhasebeciye dogum raporunu götüroyusn hastaneden alıp onlar başvuruyolar cnm e devletten dogum yaptıktan sonra sürekli kontrol etmek lazıp yatıp yatmadıgınj
Yenicicianne Sltnn40 e calıstıgımız zaman sigortamızı devlete yatırıyolar calısmadıgımız günler içinde devlet böyle bi kolaylık saglamış
Handeberkay Ozak bunu ne zaman Bilgi vermeliyim geç mi kaldım siZce 32 hastalıkken izne çıktım şuan 36 yım ben bi kısmı Doğum öncesi param Bebek doğduktan sonra diğeri de işin bitiminde yatsın istiyorumda
Ozak Handeberkay bana 32.hafta raporunu tarih bazli söylersen yardımcı olurum canım bir kısmını doğum öncesi bi kısmını doğum sonrası diye senin isteğine göre değil de ay ay yada toplu alma hakkin var 😊
melek87 Ozak ay ay derken canim?bana muhasebeden doğum öncesi ve sonrasi 2 ser aylık rapor bitiminde alınacağıni soylediler böyle değil mi ki?
Handeberkay Ozak 19 Nisan KuZum daha önce şirketimde Doğum yapanlara sormuştum onlar 8 haftayı Doğum sonrası diğer 8 haftayıda yasal izin bitince almışlar canım böle kafam karıştı
Aliasaff srpkse ben çalışmıyorum ama canm alabiliceğimi muhtarlıktan mı kaymakamlıktan mı yapılacak bebeğe kimlik çıkartırken eşim alabilir mi acaba
Ozak Handeberkay nisan ayıysa geç kalmış sayılmazsın ara konuş işyerini canım aylık onaylayabilir mısınız ihtiyacım var de onlar bilgi verir sana 😊
melek87 Handeberkay evet canim 2 aylık raporun bittiğinde 1 hafta sonra ptt den alabilirsin dediler bana