KbraAkyol ben çatı munaesini yapmadım ama şöyle birşey oldu 30 haftada iken sancılarım vardı doktora gittik muane etmişti açılma 1 cm vardı serumla durdurmuştuk öyle muane olmuştum çatı munaesini çok abartıyoruz aslında korkutuyoruz kendimizi ama aslında bizi bir nevi doğum korkusundan kurtardığını düşünüyorum mesela doktorum yapmıştı hiç acımamıştı ama ebe çok canımı yakmıştı acısada acımasada bence korkumuz bir şekilde yenmemiz gerekiyor