aslihancvk Brbrrr bende kullanıyorum sabahları aç karnına kullanıyorum hapı mazgenyum ayrı verdi bana
yasemin333 Brbrrr ben kullanıyorum tad ve kokusu kötü geliyor ya midemi bulandırıyor tok içsem olur mu ki 😒
yasemin__hemsire Ben kullandım dehşet bulantı yaptı bıraktım geçti yerine solgarin ilacini kullandım çok memnunum
Brbrrr yasemin__hemsire ben daha bugün başladım doktorum kan ilacı Demir magnezyum vericeö dedi hepsi tek bir hap mı
Brbrrr Dilanilngi bana da doktorum daha bugün başladı tok karnına alrsın dedi normalden ac karnına yazar eczacı dedi de magnezyum kan ilacı ve Demir başlıcam dedi birtek bunu yazmış hepsi tek hap içinde mi acaba ?
Dilanilngi Brbrrr Hayır tüm vitaminleri kapsamıyor tabi ben magnimore omega gyno lactogyn diye vitaminler kullanıyorum evet aç karına içiliyor normal de ama mide bulantısı yan etkili olduğu için ben kahvaltıdan bi kaç saat sonra ve uyumadan içiyorum
Brbrrr Muzeyyenn hapın içeriğinde magnezyum kan ilacı ve Demir tek bir hap ta mı ? Herhangi bir yan etki yaşadınız mı
Muzeyyenn Brbrrr sadece demir ilacı. Bana ek olarak pregnom ve Efermag vermişti. 6 aylıkken başlamıştım hala devam ediyorum
Minikbebisim Bende 4.aydan beri kullanıyorum kahvaltıdan 2 saat sonra dedi doktorum herhangi bi yan etki yaşamadım ben
hemsiresaliha alternatif olarak decavit pronatal da kullanablirsiniz bende ferro sanol diş lekesi yaptı ve 1 senede geçti