rjn7272 ben 38 haftalıkken kaybettim karnımda kalbı durdu maalesef herhangi bir sebebi yok ne kordon dolanması ne gelişim geriliği ne seker ne tansiyon oğlumun bütün tarama testleri temizdi 3055 gr 49 cm doğmuştu takdiri ilahi doktorum doğal ölüm dedi biz keseyi görünce iğneye başladık rabbim bu sefer kucagımıza almayı nasıp etsin inşallah 🤲