1MelekAnnesi_ Merhabaaaa🤗🤗aralıgın kacında dogum yapıcaksınız guzel anneler🌺normal dogum mu sezeryan mı🤗ve kac haftalık olarak dogmus olacak bebişler🌼
Elfynsmr 1MelekAnnesi_ tahmini 16 aralık 40 haftalık oluyor tam. epiduralli normal doğum istiyorum ama nasip tabi 🌸
Serifeisitmir 1MelekAnnesi_ planli sezeryan canım aralığın ilk haftası olucak ama net bir tarih alamadık daha 38+ larda alacak doktorumuz 💚👼🤲
Mirmom 1MelekAnnesi_ ne zaman bellı oluyor sezaryan yada normal oldugu canım benım aralık bası gozukuyor suan 36 yım
Seymanur33 2 hamilelik benim. İlki sezeryan olduğu için buda öyle olacak. Tahminimce 38 yada 39. Hafta da alırlar diye düşünüyorum aralığın 10 20 si arası
busbus35 Seymanur33 ikimizde aynıyiz cnm ❤️ benmde 15 ile 20 Aralık kesin doğum olcak ilk gebelik sezeryan
Sewal_emirhan Elfynsmr aynen benimki de 16 aralıkta insalh normal doğum du ilk hamileligim şu an kiz bebeğe hamileyim 33+6günlük kiz bebek 10 gün önce doğar diyolar bilmiyorum yine de sağlıkla hayırlısıyla gelsin insalh kuzucujlarimiz ❤
Seymanur33 1MelekAnnesi_ ilkinde normal doğum için uğraştılar 40 haftalık dolunca suni sancı ile doğumu başlatmaya çalıştılar ama 12 saat suni sancı çektikten sonra bebeğin oksijen saturasyonu düştüğü için acil sezeryana aldılar
Elfynsmr 1MelekAnnesi_ inşAllah Rabbim hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin sağlıkla gelsin evlatlarımız ☺️
gupsemnur glsahbaydemir selam bende kasım annesi olmayı beklerken 1 Aralık gün verdi doktor 38+4 ile sezeryan üçüncü doğumum olacak kısmetse zaman az kaldı
yesim1610 1MelekAnnesi_ şimdilik öyle görünüyor ama doktor 4 kiloyu geçerse sezeryan dedi geçme ihtimali de yüksek bakalım hangisi hayirliysa öyle olcak
1MelekAnnesi_ Mirmom sezeryanda genelde 38 yada 39 haftalarda dogum yapıolar normal dogumda 40 a kadar bekliyorlar dıe bılıom canım sezeryanın gunu hemen bellı olur 36 haftaysan doktorun soyler sana ama normal bellı olmuo dıe bılıom