Hepimizi Allah korusun hayırlı sağlıklı bi hamilelik geçirelim inşAllah. Dikkat edin kızlar beni aile hekimine gittiğimde bile hemşireler uyardı enfeksiyon konusunda. Antibiyotik kullanmanızı pek önermiyorum doktor kontrolünde olsa dahi. Benim kuzenimin hamileliği hep enfeksiyonlu geçti bebeği baya küvezde kaldı ve şu an da cücelik teşhisi konuldu. Kuzenimde beni hep uyarıyo çok dikkat et ve antibiyotik kullanma diye. En faydalısı su içmekmiş gerçektende.. Allah’a emanet olun inşAllah 🤲🏻