Beyzasel doktorunuza mutlaka soyleyin. Enfeksiyon da vardir buyuk ihtimalle. Antibiyotik ve e fitil verir. Cogu hamile de olan bi durum bende de var. Ama tedavisi yapilmasi lazim. Allah korusun dusuk tehlikesi yaratir demisti bana doktorum. Ilaclarini guzel kullanirsan ve temizligine dikkat edersen insallah bi sorun olmaz. Bende ki herseyi denememe ramen gectikten sonra hemen geri baslayan bisey. Hamile olmadan once de cok olurdu. Hayirlisi bakalim. Hepimiz sag salim kucaklarimiza alalim bebeklerimizi insallah🤗