9ay10gun İlk olarak sağlıklı beslenmeye dikkat ettim her gün bir muz ceviz ve sabahları bol kaşar tükettim. Aynı zamanda keçiboynuzu özü de içiyordum. Bulgur pilavı da aynı şekilde bizde etkili oldu. Tahin pekmez de bebeğimin kilo alışını hızlandırdı. İki üç haftada kilosu iyileşti bebişimin bu sefer de doğuma acaba çok mu kilolu olacak diye doktorumuzla düşünmeye başladık😊 Benim faydasını gördüğüm denediğim şeyler bunlardı. Nesquikli süt içip fayda gören de varmış ama paketli gıdalardan ne kadar uzak dursak o kadar iyi doğal ve dengeli beslenmek en güzeli. Sağlıkla evladınızı kucağınıza almanızı dilerim😊🌺🌸