9ay10gun bence bu konuda kendinizi üzmeyin benim gibi birçok anne bebeğim sağlıklı doğsun da kilosu sonra düşünebilecek şeyler olsun . Riskim var 27 haftalıkken bile doğurma durumum vardı zorla 32 ye yaklaştık şuan açıkçası doğarda küvezde kalır mı Yaşar mı diye bazen ben ne yiyeyim kilo alsın diye düşünüyordum ama ben bile Allahım affet bunları erken doğacaksa da güçsüz kalmasın diye düşünüyorum diyorum yani riskiniz yoksa doktor normal diyorsa üzülmeyin illa Her bebek 5 kilo doğacak değil ki 😕☹️