Ben gebeliğimin ilk haftaları yorgunluk ve gece uykusuzluğu çok yaşadım. Sonrası da inanılmaz enerjiktim karnimda hemen çıktı hiç hamile gibi değildim. Tuzlu ve tatlı tükettim çoğunlukla. Turşu dan nefret ettim. Herkes erkek geliyor kesin dedi. 14. Hafta kız olacağını öğrendim :) herkes farklı yaşıyor . iyi ki geliyor prensesim çok şükür 🙏