Fatos_kayaa başınız sağolsun çok üzüldüm Rabbim tekrar nasip eder inşallah ben de iki evladımı kaybettim önce düşük yaptım sonra ikizkerimden birini karnımda kalbi durdu 19 haftalıkken. Şuan karnımda 27. Haftadayım diğerini sağlıkla kucağıma almak için dua ediyorum evlat acısı çok zor embriyo da olsa doğmamış da olsa çok zor hiçbir tarifi yok Rabbim kimseye yaşatmasın. Rabbim sizin kucağınızı boş bırakmasın inşallah bu bebeğin yaşayamadığı ömrü yaşayacak bir evlat nasip etsin tekrar inşallah Rabbim yardımcınız olsun