aybarsdefne 14.haftasına denk geliyor randevum cinsiyet öğrenme ihtimalim %kaç siz kaçıncı haftalarda öğrendiniz ?
kubra_c aybarsdefne 13.haftada öğrendim kesin olmamakla birlikte sizde öğrenseniz suan küçük olduğu için kesin olmıycak. Öğrenip öğrenmeme de tamemen bebeğinizin hareketlerine ve doktorunuzun tecrübesine bağlı su haftada kesin öğrenilir diye bir şey yok🌸
kader_ozol aybarsdefne 13 haftalık ken kız gibi dediler bana 16+2 olduğumda %100 kız dendi. Ama ben emin olamıyorum bazı arkadaşlarım da kız demişler ama detaylıda oğlan cıkmış kararsız kaldım detaylıyı beklicem kesin bi sonuç için 😐
Bireylulmasali aybarsdefne bilmiyorum canım 20 gün sonra randevum var 16.haftamda olacam o zaman dr netleşebilir dedi ☺️
aybarsdefne kubra_c kızımda 4 aylıkken öğrenmiştim net bir şekilde kızım olacağını ama neşende bunda bi aceleciyim 😂
kubra_c aybarsdefne zaten erkek olunca erkenden belli ediyor kendini 😬 ama sonradan süprizde olabilir tabi 🐣
aybarsdefne kader_ozol kızdan erkeğe dönme ihtimali çok daha yüksek miş ama erkeklerde pek değişim olmazmış diye duydum kuzum bende erkek gibi düşünüyorum ondan da biraz aceleciyim 🙈
kader_ozol aybarsdefne normal acele etmen canım ben öğrendiğim halde hala arkasıni arıyorum napayim insan inanamıyor bazen kafa da soru işareti kaliyor 😁😌🙈
Gayeninannesiyesim aybarsdefne 11.haftamda ikili tarama testinde yüzde altmış erkek dedi 14.haftamda kesin kız dedi ve kızım olacak inşallah bekliyorum son 60 😊
aybarsdefne kader_ozol değilmi kesinlikle her gittiğimde soruyordum ben benim elitimin çocuğuna bi hafta kız dedilerse bi ay sonra erkek sonra tekrar kız demişlerdi erkek doğdu 😂
aybarsdefne Gayeninannesiyesim benim ilk kız olunca ikinciyi erkek istiyoruz 😂yoksa erkeği buluncaya kadar devam gibi geliyor