Bircan68 merhaba kaçıncı haftadasınız ve tansiyon, uterin arterlerde yavaşlık vs var mı? Benim de çok şişiyordu ellerim ve ayaklarım doktorum bunlardan şüphelendi ve doğru çıktı. Eğer sizde hiçbiri yoksa sıfır tuzla e karbonhidratsız beslenip her fün mutlaka yürüyüş yapmanızı öneririm ben bu şekilde nerdeyse ödemi sıfıra düşürdüm ama 1 parça bile ekmek, tuz, makarna, hamurişi, şekerli şeyler yemiyorum